Velkommen til Varde Tennisklub

Padelbane 3 er netop indviet.
Det betyder, at 60 personer fra ventelisten nu har fået mulighed for at blive medlem af Varde Tennisklub med padel.

Der er ikke frit optag til padel. Bestyrelsen har besluttet, at vi ikke optager yderligere medlemmer, før vi ved, hvor mange af vores nuværende medlemmer, der vil fortsætte i næste sæson.
Kontakt klubbens kasserer på kasserer@vardetennis.dk, hvis du ønsker at komme på en ny venteliste, hvor medlemsskab kan blive muligt fra 1/5-24.
Hvis man forsøger at melde sig ind uden om ventelisten, vil ens betaling blive returneret - og man bliver slettet fra medlemslisten - så lad venligst være med det!

Nye tennismedlemmer er velkommen! Når du er logget ind, skal du vælge menupunktet Banebooking/Kontingent, Book banetid, Betal her - og så vælger du det tennis-medlemsskab, du vil have. Derefter vil du blive bedt om at udfylde dine kortoplysninger, hvis det ikke allerede er gjort.

Bestyrelse efter generalforsamlingen d.6/11-2023:
Formand: Eli Bammeskov
Næstformand: Hardy Balle
Kasserer: Hanne Juul-Olsen
Sekretær: Henrik Lykke Sørensen
Bestyrelsesmedlem: Bernt Østergaard
Bestyrelsesmedlem: Bjarne Andresen

Hvis der er behov for køb af bolde, kan klubbens formand, Eli Bammeskov kontaktes på tlf. 40 36 87 99.
Vi sælger bolde til både tennis og padel - 120 kr. for 2 rør tennisbolde eller 3 rør padelbolde.

Kontingent pr.1/4-2024

Der er to satser, afhængig af om du vil spille tennis (og kun tennis) eller padel (og tennis):

Kun tennis:

Juniorer (født i 2006 eller senere): 500 kr.

Ungseniorer (født i 2005-2000): 650 kr.

Seniorer (født i 1999 eller tidligere): 950 kr.

Padel (og tennis):

Juniorer (født i 2006 eller senere): 600 kr.

Ungseniorer (født i 2005-2000):  1000 kr.

Seniorer: (født i 1999 eller tidligere): 1400 kr.

Tilmelding via vores hjemmeside (opret en profil først) - eller kontakt en fra bestyrelsen hvis du har brug for hjælp.

Der er plads til alle - til såvel nybegyndere som øvede spillere

Klubbens formål er at samle tennis- og padelinteresserede borgere i Varde og omegn samt at varetage de interesser, der knytter sig til tennis- og padelspillet.

Klubben råder over 3 padelbaner og 5 tennisbaner (3 grusbaner og 2 baner med kunstgræsbelægning).

Grusbanerne er åbne fra omkring 1. maj til sidst i oktober. De to kunstgræsbaner kan benyttes året rundt, lige bortset fra perioder med sne og frost.
Desuden har klubben 3 padelbaner, som også kan
benyttes året rundt, bortset fra perioder med sne og frost.

Der er normalt rig mulighed for at finde spilletider i løbet af ugen.

Banerne kan reserveres max. 6 dage frem i 2*60 min. Juniorspillere kan kun reservere frem til kl. 18.00

I sommerperioden er der en række faste aktiviteter på banerne. Der kan være træning, træf eller holdkampe. Disse er reserveret og du vil ikke kunne spille på disse tidspunkter.

Bestyrelsens målsætning er at tilbyde medlemmerne lige muligheder for at spille tennis og padel og at skabe optimale vilkår for udendørs ketchersport.

Banebooking:

Al banebooking foregår via hjemmesiden. Det skal ske via linket herover der hedder banebooking/kontingent. Du kan se en vejledning, hvis du derefter klikker på Book banetid.

Boldmaskine

Har du betalt til boldmaskinen så kan du nu booke en bane (Bane 1 eller 2) når du skal træne. Vælg bane og tidspunkt (som normalt), din "makker" hedder så "Bold Maskine_1".

Hvis du ønsker at benytte boldmaskinen (det koster 200 kroner pr. sæson), så skal du henvende dig til Hardy Balle for instruktion. Du modtager en ny nøgle (C-nøgle) der passer til "boldmaskinehuset".

Tennisrejser med DGI

Har du lyst til en rejse sammen med andre tennisspillere ? Så se tilbud fra DGI her.

Vi ses i Varde Tennisklub

Skriv tekst her